Jak połączyc?

Sztuki walki, gale i zawody

Jak połączyc?

Postprzez skillA » 2007 12 08 17:28

Witam dotąd trenowałem srednio intesywnem treningiem na siłowni ( pon,wt,czw,pt) staz ok 6 miesiecy, wiek 16 lat (od niedawna :]) . Ale mam zamiar takze zaczac chodzic na kickboxing bo czuje ze to jest to co kocham :D treningi odbywaja się w pon,sr,czw(mata),pt i nie mam pojecia jak to połączyc z siłką. Moze jednak z niej zrezygnowac? chociaz bardzo niechciałbym ;< zebym nie musial chodzic do szkoly by nie bylo problemu a tak.. mam 2x w tyg do 16:00 a reszta 14:25 treningi na kb zaczynaja sie chyba o17:30 czy 18:00 a ja chodze czasami na 4 czasami wczesniej a czasami na 5.

pozdro
skillA
User
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2007 06 06 21:50
Lokalizacja: dreamland

Postprzez hubertus_p » 2007 12 08 18:29

Jesli zalezy ci na kickboxingu to chodz na silke 2 razy w tyg po 2 godziny a na kickboxing 4 razy, jeden dzien calkowicie wolny

jeden trening:
klata+plecy+biceps+brzuch

drugi trening
barki+nogi+triceps+brzuch

cwiczen raczej malo bo na jednym treningu sporo parti,
skup sie na najwazniejszych cwiczeniach z wolnym obciazeniem:
przysiady, martwy ciag, wyciskanie na plaskiej lezac, wyciskanie na barki stojac, pompki na poreczach, wioslowanie, podciaganie

przerwy 2-3 min, duze obciazenia, 6-12 powt
BE ANIMAL!
hubertus_p
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 372
Dołączył(a): 2006 04 24 19:13
Lokalizacja: Łódź / silka na polibudzie

Postprzez skillA » 2007 12 08 20:08

zastanowie sie nad tym co napisales mysle co było by to dobre połączenie .. tylko nie wiem czy teraz zacząć chodzic czy pozniej ze wzlędu ma moją wage .. ( 173 cm, 62 kg (..), 33 w bicepsie ) mysle zeby chociaz do 70 i dopiero zacząc jak uwazacie? czy nie marnowac czasu i teraz zacząc chodzic :)
skillA
User
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2007 06 06 21:50
Lokalizacja: dreamland

Postprzez wesoly goblin 13 » 2007 12 09 15:17

hubertus_p napisał(a):skup sie na najwazniejszych cwiczeniach z wolnym obciazeniem:
przysiady, martwy ciag, wyciskanie na plaskiej lezac, wyciskanie na barki stojac, pompki na poreczach, wioslowanie, podciaganie

przerwy 2-3 min, duze obciazenia, 6-12 powt


Widać, że chłop ćwiczy!!

Posłuchaj się tego pana :wink:
wesoly goblin 13
User
Avatar użytkownika
 
Posty: 101
Dołączył(a): 2007 10 08 10:22


Powrót do Fight Division

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości